Ze zijn er

Gisteravond zijn de pups van Loesje en Misha geboren, ze kreeg 3 reutjes en 3 teefjes. Moeder en kinderen maken het goed!

 

2013-0202-01

 

22 reacties op “Ze zijn er”

  1. Tonny

    Wat fijn weer een mooi gezond nestje! Ah en wat een kleine humpies zijn het weer! Margo, geniet ervan! Wat weer 6 blije baasjes 😉

    Reply
  2. Nettie

    Margo en Monique gefeliciteerd met de pups,dat ze op mogen groeien tot lieve gezonde hondjes en allemaal maar een fijn baasje mogen krijgen!!!

    Reply
  3. Corrie van veen

    Hoi margot, prachtige foto,s van moeder en kids,geboorte blijft mooi

    Reply
  4. peter en monique

    hoi margo
    van harte gefeliciteerd met dit gezonde en mooie nest,natuurlijk zijn wij ook wel een beetje trots op papa misha..
    groetjes en veel geluk.peter en monique

    Reply
  5. Erna en Patrick

    Gefeliciteerd Margo met de pups, weer een drukke agenda maar ook veel plezier er mee

    Reply
  6. Maaike

    Van harte gefeliciteerd met het prachtige Ridde nestje! Wat een hoop kleur zeg, vooral bij de reutjes! Ben erg benieuwd hoe ze uitgroeien!

    Reply
  7. Hanny

    Loesje, ons snoesje, is nu zelf een moesje. Proficiat! En dat het maar gezonde jongens en meiden mogen worden.

    Reply
  8. Fam. Janssens

    Margo, Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en)! Wat zijn ze toch weer mooi

    Reply
  9. Corrie van veen

    het laatste pupje ziet er idd goed uit Margo, wat mooi om ze zo te zien groeien, en voldaan bij elkaar liggen .

    Reply
  10. Corrie van veen

    Hoi Margo, ipv faceboek nu even je eigen site hoor weet nu hoe het moet hahaha. Prachtige foto’s ze worden steeds actiever en de laatste is echt een plaatje waar ze letterlijk aan loesje hangen.heerlijk om te zien

    Reply
  11. Corrie van veen

    Heb op het verkeerde nestje geschreven,maar je begrijpt me wel he?

    Reply

Reageer