Logé Geplaatst op maandag 11 juli 2011 om 7:05 pm. Cindy logeert een paar weken bij André, Nettie en haar oom Limbo. Vanmiddag mocht ze mee met onze wekelijkse “maandagmiddagwandeling”. Reageer Klik hier om je antwoord te annuleren. Naam(verplicht) E-mail (wordt niet gepubliceerd)(verplicht) Website Reactie In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript