Grijs, grijzer nog grijzer Geplaatst op zondag 25 november 2012 om 4:06 pm. Gisteren zagen de vier pups uit het “Tora” nest elkaar weer, en dat was gezellig! Het was een wat klein, grijs wereldje… 2 reacties op “Grijs, grijzer nog grijzer” Tonny november 27, 2012 Leuk, zo’n nestreunie! Ik ben heel benieuwd hoe het met de Boppe pups gaat. Met Biene gaat het in ieder geval heel goed 😉 Reply Nel november 28, 2012 Ja het was een klein wereldje en grijs, maar gezellig en o zo leuk om Tender, Tilou en Tibbs weer te zien. Voor herhaling vatbaar! Reply Reageer Klik hier om je antwoord te annuleren. Naam(verplicht) E-mail (wordt niet gepubliceerd)(verplicht) Website Reactie In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript
Tonny november 27, 2012 Leuk, zo’n nestreunie! Ik ben heel benieuwd hoe het met de Boppe pups gaat. Met Biene gaat het in ieder geval heel goed 😉 Reply
Nel november 28, 2012 Ja het was een klein wereldje en grijs, maar gezellig en o zo leuk om Tender, Tilou en Tibbs weer te zien. Voor herhaling vatbaar! Reply
Leuk, zo’n nestreunie! Ik ben heel benieuwd hoe het met de Boppe pups gaat. Met Biene gaat het in ieder geval heel goed 😉
Ja het was een klein wereldje en grijs, maar gezellig en o zo leuk om Tender, Tilou en Tibbs weer te zien. Voor herhaling vatbaar!