Goed he? Geplaatst op zaterdag 3 november 2012 om 8:17 pm. Jippie, op de dogshow in Bleiswijk werd Fiene BOB, goed he? 6 reacties op “Goed he?” Karin november 3, 2012 Wat een prachtig resultaat. Gefeliciteerd !! Daniëlle en Fiene hebben dit toch maar mooi gedaan. Reply José november 3, 2012 Gefeliciteerd !! Knap gedaan ! Reply Tonny november 3, 2012 Gefeliciteerd!! Die Fiene, ze pakt ze mooi allemaal in 😉 Reply Maaike november 3, 2012 Ontzettend knap van die kleine meid! Ze volgt haar ouders in de voetsporen! Reply Nel november 4, 2012 Zeker goed, nogmaals gefeliciteerd! Reply Erna en Patrick november 5, 2012 zo jong en al sterke dame ze gaat in de stappen van haar vader gefeliciteerd Fiene en oma Reply Reageer Klik hier om je antwoord te annuleren. Naam(verplicht) E-mail (wordt niet gepubliceerd)(verplicht) Website Reactie In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript
Karin november 3, 2012 Wat een prachtig resultaat. Gefeliciteerd !! Daniëlle en Fiene hebben dit toch maar mooi gedaan. Reply
Maaike november 3, 2012 Ontzettend knap van die kleine meid! Ze volgt haar ouders in de voetsporen! Reply
Erna en Patrick november 5, 2012 zo jong en al sterke dame ze gaat in de stappen van haar vader gefeliciteerd Fiene en oma Reply
Wat een prachtig resultaat. Gefeliciteerd !!
Daniëlle en Fiene hebben dit toch maar mooi gedaan.
Gefeliciteerd !! Knap gedaan !
Gefeliciteerd!! Die Fiene, ze pakt ze mooi allemaal in 😉
Ontzettend knap van die kleine meid! Ze volgt haar ouders in de voetsporen!
Zeker goed, nogmaals gefeliciteerd!
zo jong en al sterke dame ze gaat in de stappen van haar vader gefeliciteerd Fiene en oma