Goed he?

Jippie, op de dogshow in Bleiswijk werd Fiene BOB, goed he?

 

2012-0311-01

 

6 reacties op “Goed he?”

  1. Karin

    Wat een prachtig resultaat. Gefeliciteerd !!
    Daniëlle en Fiene hebben dit toch maar mooi gedaan.

    Reply
  2. Erna en Patrick

    zo jong en al sterke dame ze gaat in de stappen van haar vader gefeliciteerd Fiene en oma

    Reply

Reageer