De aanhouder wint Geplaatst op donderdag 22 november 2012 om 11:28 pm. Tilou is een paar dagen bij ons, en was gelukkig weer gauw gewend… Meer foto’s. 4 reacties op “De aanhouder wint” Nel november 23, 2012 Weer leuke foto’s en Tilou vermaakt zich prima zo te zien. Reply Brenda november 23, 2012 Oef, wat lijken de zusjes toch op elkaar, je zal het zien zaterdag! Wat een moppie zeg, ik ben zo beniewd hoe ze op elkaar reageren:-) Reply Maaike november 23, 2012 Dapper ding! Zo te zien kan ze het prima vinden met Fiene! Reply Petra Koenders november 25, 2012 Fijn dat het zo goed gaat met Tilou!! Groetjes Petra en Buddy Reply Reageer Klik hier om je antwoord te annuleren. Naam(verplicht) E-mail (wordt niet gepubliceerd)(verplicht) Website Reactie In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript
Brenda november 23, 2012 Oef, wat lijken de zusjes toch op elkaar, je zal het zien zaterdag! Wat een moppie zeg, ik ben zo beniewd hoe ze op elkaar reageren:-) Reply
Weer leuke foto’s en Tilou vermaakt zich prima zo te zien.
Oef, wat lijken de zusjes toch op elkaar, je zal het zien zaterdag! Wat een moppie zeg, ik ben zo beniewd hoe ze op elkaar reageren:-)
Dapper ding! Zo te zien kan ze het prima vinden met Fiene!
Fijn dat het zo goed gaat met Tilou!!
Groetjes Petra en Buddy