Vandaag was de show in Eindhoven, waar ik samen met Mariska naartoe ben geweest.
Sissel kreeg in de Openklas 1 U, het CAC en CACIB.





Lieke kreeg in de Puppyklas 1 B.



Roza kreeg in de Jeugdklas 1 U, het JCAC en RCAC.




En Fija kreeg in de Openklas 2 U en het RCACIB.






Sissel kreeg vandaag het laatst benodigde punt voor het Nederlandse Kampioenschap. Hij is nu Nederlands Kampioen, en daar moet op ge…snoept worden 😉 .

