Vandaag vond de kampioenschapsclubmatch van de Vereniging Het Nederlandse Kooikerhondje plaats, daar waren maar liefst 13 “Belletjes” vertegenwoordigd.

Sissel kreeg 1 U in de Kampioensklas

Lucas kreeg 1 U in de Jeugdklas

Lieke kreeg 2 U in de Jeugdklas

Cinta kreeg 4 VB in de Puppyklas

Josje kreeg 4 VB in de Babyklas

Jutter kreeg 1 VB in de Babyklas

Marnick en Foster haalden een 3e plaats bij de Juniorhandling

Sissel werd Beste reu, reserve werd Sjors, de vader van het Loïs nest

En Sissel werd ook Clubwinnaar… en daar ben ik best trots op!