Zomer in oktober?

Een heerlijke wandeling met blote armen en benen, en dat in oktober! Met Tilou in de hoofdrol…

 

2012-1910-01

 

2012-1910-02

 

2012-1910-03

 

2012-1910-04

 

2012-1910-05

 

2012-1910-06

 

2012-1910-07

 

2012-1910-08

 

2012-1910-10

 

2012-1910-12

 

 

Meer foto’s.

8 reacties op “Zomer in oktober?”

  1. Maaike

    Hihi, kleine Tilou heeft wel lef op die foto met Roza en Fiene! Die laatste foto van Sylvia, sexy benen hoor! 😉

    Reply
  2. Mirjam

    Het was heerlijk in Zeeland, en Tilou is een schattig pluizebolletje.Je staat er gekleurd op Sylvia, hihihi.
    Mooi weergegeven Margo.

    Reply
  3. Monique

    Het was erg gezellig; ook weer leuke nieuwe mensen leren kennen! Heerlijk weer vrolijke hondjes en de dappere hartebreekster Tilou stal de show!

    Reply
  4. Ans

    Leuke foto’s en wat is dat in Zeeland dat je steeds door het water terug moet ? 😉

    Reply
  5. Mir

    Super hoe de foto’s deze mooie dag weergeven! Het was weer een heerlijke onvergetelijke middag samen met andere kooikerhondjes en baasjes 🙂

    Reply

Reageer